lördag 3 januari 2009

Tycker året kan börja bättre!

Idag har jag semester, det är så himla lyxigt att ha semester när det är vardag, det händer nästan aldrig annars...Jag skulle bara gå till jobbet en liten stund för att revisorn skulle komma, plättlätt tänkte jag...Travade dit i 10 minusgrader, satan i gatan vad kinderna var röda när jag kom fram.,..För att höra att revisorn hade ställt in mötet idag! *suck*
Det kan ju inte vara så svårt att kolla i telefonkatalogen där jag faktiskt står med...Ringa och säga, att jag kunde få vara ledig hela dagen utan avbrott...Nu får jag gå dit på måndag eftermiddag istället..På det viset har jag fått två semesterdagar sabbade!
Sen hämtade vi ut sonen julklapp som var ett Nintendo WII...och nu e hela familjen fast...hela eftermiddagen har vi spelat..och skrattat, och spelat och skrattat lite mer...Inser att jag längtar till imorgon, då är vi ledig igen och kan spela ännu mer.
Man blir aldrig för gammal för att ha roligt.!!!

Ikväll har jag haft lite gäster och käkat räkor, tittat på Thailandskort och bara myyst!

Inga kommentarer: