onsdag 18 februari 2009

Sjukvård!

Idag var jag hos Syster M, jag har räknat ut att jag har varit hos sjukan 12 ggr sedan 27:e Januari, ska dit på fredag igen, även minst 2 gånger nästa vecka, veckan efter detta ska jag på årlig koll hos min diabetesläkare, samma dag tänkte jag klämma in optikern.
Herregud, så van som jag är med sjukvården skulle jag kunna bli avdelningschef, eller kanske tom någon välbetald specialläkare?!? Vet iaf vad som skulle passa i väntrum, för där har jag nog spenderat mest tid!

Idag sa Syster M; Åh vad fint såret blivit, synd att du inte kan se!
Huga, såg en mm av det i söndags, fick blodfall och skrek värre än en gris, samtidigt som jag höll
mig för pannan och var allmänt likblek. (sambon tycker att jag ska söka in till Dramaten, de kommer inte tacka nej)

Inga kommentarer: