söndag 8 mars 2009

Bakis...

känner jag mig....Vaknade sent, torr i munnen, sprängande huvudvärk och världen gungade lite sådär obehagligt.
Men nä..igår tillbringade jag hela dagen med ett gäng handbollsungdomar som var på turnering i Borås.
Från kl 06 till 22.30. HUGA!
Våra -97:or hade väl ingen lyckad dag, de vann inga matcher, för det första så e de faktiskt inte så jättebra, men oturligt nog var de anmälda som ett -96 lag. Ni ska veta att jag såg tjejer som var en METER längre än våra pojkar. Men däremot så vann de yngre killarna hela turneringen och våra pojkar gjorde hejaklackar, puschade, ropade sig hesa. Så det slutade med att alla killarna var lyckliga när vi åkte hem! Förutom jag då, man FÅR huvudvärk vid sådana här tillställningar.
Men är glad ändå, lyckades lura en av killarna i laget att jag var 22 år, och han gick nästan på det.

Inga kommentarer: