onsdag 29 april 2009

Fördriver tiden på jobbet...

Jo, man borde ju jobba när man är på jobbet, men är så urless på det just nu!
Idag har jag varit ensam på kontoret, vet inte om det är positivt eller negativt?
Jag jobbar ju med en bunt "gubbar", så jag njuter av att smygsurfa lite istället..Hehe..och dricka kaffe!

Tänkte även smita lite tidigare idag, det är ju lixom ingen som kan kolla att jag är här.
Ska nämligen på auktion idag, har nog kommit in i lite kärringålder, för jag tycker det är SKOJ!
Sen ska jag hjälpa min kusin med lite Traderagrejer, sen är det städtanterna på TV som ska ge mig lite nya tips, eller bara så jag kan klappa mig på axeln och säga, "Minsann så där stökigt och skitigt har jag det inte hemma"...

Herregud, man kan ju tro att jag är Elna 73 år som skriver...!

:-) Bjuder på det idag!

Inga kommentarer: