söndag 14 juni 2009

Gräääsligt...

Som pollenallergiker så är denna helg en av de värst på hela året, ALLT blommar känns det som och björkarna fröar som s***tan..
Hela helgen har ägnats åt fotboll, sonen har varit med i Ulvacupen, där är alla fotbollsplaner omringade av björkar. Igår satt jag och snörvlade och nös oavbrutet.
Idag var det något bättre, då hamnade vi på någon annan plan, Tidavad. Det var ju oxå ett ställe, har aldrig varit där förut, kommer aldrig mer åka dit. Trodde nästan vi åkt vilse när vi kom fram efter nästan en timma.
Killarna gick långt i turnerningen, men ingen var gladare än mig när de åkte ur, känns jäkligt taskigt, men till råga på all jävla pollen har jag åkt på en förkylning, så det enda jag längtade efter var att få lägga mig ner och gny lite.
Förkylningen kom ju ganska så lägligt, kunde ju fått den lagom till bröllopet oxå, och då hade det varit försent för mamma att dra sin klassiker när jag gnäller:
Det går över tills du gifter dig!

Nu e det nedbäddning i soffan som gäller...

1 kommentar:

A-K sa...

Vet hur du känner dig , jag är oxå förkyld.Synd om oss eller hur =)