tisdag 22 september 2009

Rent Hus?!?!?

Jag har följt Rent Hus under de säsonger som det har gått, och jag är så väldigt fascinerad av detta fenomen.
Tycker tanterna e skitkul, tyvärr tror jag nog den ena är sponsrad av Ättika´s tillverkare :-) Har testat en del av deras tips, har väl gått sådär kan jag ju meddela. Tacka vet jag starka medel som dödar det mesta!

Det som är mest fascinerade med detta städfenomen är alla dessa människor som inte SKÄMS över att visa hela svenska folket hur skitigt de har det hemma. Jag skulle skämmas ögonen ur mig om det kom hem folk och jag har det skitigt, å andra sidan är jag ganska så extrem med att ha rent. Min svägerksa kallar mig för "plockaundanJohanna"...hatar grejer som ligger framme, stoppar undan saker väldigt lätt. Tyvärr får jag leta ganska så ofta när jag behöver JUST det pappret som jag lagt i nåt skåp.

Ikväll satt jag och läste Expressen, och fick då syn på detta:

http://www.expressen.se/levabo/1.1709109/lasarnas-bilder-mitt-hem?entryId=542536&image.arcive.page=1

Inga kommentarer: