tisdag 24 november 2009

Höst

AK, detta är till dig som tycker jag uppdaterar dåligt ;-)

Ja, hösten är inte min favoritårstid...Går i ide, orkar inget, men har sååå mycket att göra.

Ikväll ska vi binda kransar i skolan, sen får vi köpa dem på torsdag :-)

Denna vecka är det fullt ös, binda kransar idag, storhandla imorgon, vernissage i skolan på torsdag + utvecklingsamtal, fredag Ullared, lördag adventspynta, baka pepparkakor och vara barnvakt, och på vilodagen ska jag jag hjälpa moster med julmarknad.

Lovar att uppdatera oftare, och lägga in bilder (har ju en ny modern mobil som jag kan ta kort med), BARA jag överlever denna vecka!

1 kommentar:

A-k sa...

Åhh vad glad jag blev när du hade skrivit igen =)

Vist är det härligt att ha fullt upp.......

Binda kransar sa du....
hmm behöver kanske lite hjälp på lördag kväll .....
skoja bara =)

Köp nu inte för mycket på Ullared och akta dig för han du vet på lagret .......