tisdag 30 mars 2010

Vad jag gjorde för 10 år sen...?

För 10 år sen...Hmm....Jo jag vet precis vad jag gjorde, jag svävade på moln.

Efter 3 dejter så bestämde jag och P att vi skulle fortsätta träffas, men då som ett par.

Vi pratade om det i helgen, då vi firade våra 10 år i Göteborg.
Jag mindes ord, känslor och händelser som om det vore igår, kom ihåg vilken film vi var på, hur han sa vissa saker, vilken pub vi gick på, vilken mat vi käkade osv osv....

HAN kommer inte ihåg något. Han visste inte ens vad vi firade, om det var 10 år sen vi dejtade eller 10 år sen vi träffades första gången.
Kan även referera till 1:a gången vi träffades :-)

Eller hur Blenda?


Här träffades vi första gången:




Hit gick vi på alla våra dejter:




Den här filmen såg vi:








1 kommentar:

Eva sa...

Jag minns det också som om det var igår...Majk däremot vill kanske inte minnas allt (för jag satt och tjatade om molgan hela kvällen). :)

Fast något måste Majk ha gjort rätt eftersom jag sedan blev helt förlorad i honom.

Jag minns även en sprithävartävling på den där biljardklubben. Majk fick diplom - jag fick titta på då han kräktes. :D