fredag 14 januari 2011

TGIF

Ska vara ärlig, ibörjan när jag såg detta uttryck trodde jag det var min kusins man som hejjade på ett fotbollslag som hette så :-) Sen hade någon skrivit en utförlig THANKGODITSFRIDAY på sin status via Facebook, då trillade poletten ner...
Idag är en verklig TGIF, veckan har varit tuff. 1:a riktiga veckan efter jullov och ledigheter och den började okej för att på tisdagen resultera i Vinterkräksjuka hos sonen, Yeack vad det är äckligt, och allra mest för honom. Han har inte varit magsjuk sedan han var liten och trodde det var döden som stod och knackade på. ;-) Jag fick även vara hemma en dag för att jag trodde även jag hade fått det. Det fortsatte med att Teliagubben som skulle fixa vår box sabbade den istället, så nu har vi en sladd genom hela vardagsrummet. Men det slutade bra, med kaffe och en filt i soffan.
Trevlig helg på er!

Inga kommentarer: