lördag 19 februari 2011

Åh...

Vilken härlig dag det är idag...Blir långpromenad och titta på hus med min man! :-) Solen står högt och det är - 14 grader, bara att ta på sig ordentligt och sen njuta av solen och luften.
Kan tom kanske tänka mig att gå lite på Vätterns is, fast jag tycker det är lite läskigt.

Igår kväll kom sonen hem från Stockholm, han sprang in i duschen och sen försvann han ut :-/ Nu är tiden förbi när man är viktigast i hans liv :-) Fast jag ser det som ett sundhetstecken också, kompisarna SKA vara viktigast just nu!

Har varit en skön vuxenvecka för mig och maken, även om han jobbat mycket så har vi hunnit med massor av roliga saker, husvisning, bio (som jag ska berätta om senare). Hann även med en "tjejkväll" på Norra Piren i Hjo där vi tävlade i musikfrågor, jättemysigt!

Inga kommentarer: