torsdag 22 december 2011

Snart Jul...

Denna julen känns annorlunda, mer avspänd mer njutfull. Vi har ju renoverat hela sommaren och hösten, så julen har fått komma lite i andra hand. Har tagit fram pynt men i år blir det ingen gran. (fast finns tiden imorgonkväll så kanske den åker upp ändå) Det blir bara vi i närmaste familjen så 3 vuxna och en tonåring.
Mysigt! Jag är inte ledig något i mellandagarna och min man jobbar extra och sina vanliga pass. Sonen är nöjd över att få sköta sig själv :-)
Men detta laddar vi för istället:
5:e februari sticker vi till Thailand :-))
God Jul!



Kramar Johanna

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan,
vad härligt att åka till Thailand. Och så kul att ni renoverat mycket. Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Vi har just nu en jultävling som pågår. Maila mig på vendelabyggla@gmail.com så berättar jag mer!
/Vendela