måndag 17 november 2008

Gäsp!

Måndagmorgon, finns det någon värre morgon?

Är riktigt trött idag, vaknade 01.00 med en insulinkänning!
Var bara att gå upp, rota igenom skåpen och vips, hittade en kexchoklad.

Som jag skrivit innan så jobbar jag igen massor av timmar, så kl 06.30 var jag på jobbet!
Cyklade i minusgrader, herregud, tur att ingen såg mig, cyklade som om jag vore 100 år, det var ju halt! :-)
Är det nu man har börjat bli gammal, när man är rädd för sladd i kurvorna?

Men idag ska jag sluta vid lunch, ska till sjukan, och sen ska jag åka till Tibro och hämta mitt underbara luciatåg, kolla in denna länk:

http://flottebo.blogg.se/2008/november/tomtar-a-sant.html

Titta gärna in till Anna-Karin och Peter på Blommans Frukt i Tibro...En underbar affär, med många mysiga detaljer, och mååånga fina Scrapsaker!

Inga kommentarer: