onsdag 21 januari 2009

Skitonsdag

Usch, idag är jag trött och grinig, vill bara lägga mig ner och sova meeer!
Hade tänkt att jag skulle försöka mig på löpbandet ikväll, men inser att min benhinna värker.
Helt otroligt, för jag har BARA gått till jobbet i två dagar, och det tar en kvart när jag går raskt, men benhinnan e så himla överkänslig. (Eller så har jag hittat en bra ursäkt till att slippa)

Igår var jag iaf på vattenjympa, det är så himla kul. Nytt pass och lite mer puls igår.
eller så fick jag puls för att jag kollade in min kusin och bara skrattade, musiken påminde oss om vår flygresa till Thailand i december, och den var en parodi för sig...Ska berätta i ett senare inlägg!

Är nog grinig för att jag ska gå till jobbet, det är kaos där! Jag är anställd på kontoret, har ansvar för försäljning och inköp, helt plötsligt så är jag tvungen att packa alla ordrar och fixa runt omkring, vilket är ett heltidsjobb...Är trött, svettig och skitig när jag kommer hem...alltid med känslan att jag inte hinner med och har glömt nåt!

Inga kommentarer: