söndag 25 januari 2009

Vad är Lycka?

Har en ensamkväll...Sambon är och jobbar och sonen drog till mormor...

Jag är skitsur, skitsur över att behöva jobba imorgon, jag gillar mitt jobb, men jag gillar inte det som är någon annans jobb, alltså att stå på ett jäkla lager och packa tunga paket som vips har blivit mitt jobb OCKSÅ...får inte ihop ekvationen riktigt...Hur i hel..** det kunde bli mitt jobb oxå? Som det är nu så har jag en tjänst på ca 180 %, men bara lön för 100%, det är INTE lycka...

Lycka däremot är när jag tänker på att jag ska gifta mig i sommar...Känns helt underbart! Gillar att planera, köpa grejer, boka upp lokal, fotograf, dj osv osv....

Lycka är även när jag tänker på vår underbara semester i Thailand.

Idag fyllde den underbare lille busen E 5 år...Han är e så jäkla charmig så jag bara smälter när jag ser honom..DET är Lycka.

Fick även träffa min goa moster A...Hon är som den syster jag aldrig haft!
Det är Lycka...

Inga kommentarer: