tisdag 17 februari 2009

10 Första....

10 första


10 Första
Första bästa kompis: Jennifer, min kusin
Första bil: BMW, har bara ägt en enda bil...
Första kärlek: åh vad svårt..Men vet att pappa var första val av blivande man när jag var 3
Första husdjur: Undulater
Första semester: Öland med morfar och Anita
Första jobb: Satt en hel sommar i ett lottstånd när jag var 14
Första köpta skiva: Också skitsvårt..TROR att det var nån singel med Wham
Första piercing: Förutom hål i öronen, en söt liten pärla i näsan.
Första konsert: Magnus Uggla, måste ha varit -85

8 senaste
Senaste alkoholdrycken: Två glas rödvin.
Senaste bilfärd: Hem från jobbet idag.
Senaste filmen du såg: The Wrestler
Senast ringda telefonsamtal: Min svägerska Veronica i Nordmaling
Senaste bubbelbadet: på äventyrsbadet i Jönköping för länge längesen...
Senast spelade CD-skiva: nån blandad historia i bilen
Senaste gången du grät: Gråter jämt, men sist kom det några tårar när vi såg The Wrestler
Senaste måltiden: Stekt fläsk med löksås

6 har du någonsin
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
Blivit arresterad: Aldrig
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja
Fastnat med blicken i någons urringning: Har jag säkert :-)
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej
Busringt till någon:Åh, det har jag säkert gjort..

7 saker du har på dig
1. Sambons boxershorts (endast pga att jag har opererat mig)
2. Svart T-shirt
3. Turkos Huvtröja
4. Jympabrallor, mosters och mammas favoritbyxor
5. Rosa crocs
6. Svart och vit-prickig BH
7. Insulinpump

6 saker du har gjort idag
1. Försovit mig
2. Käkat lunch med mamma, Peder och Jill
3. Lyssnat på ljudbok
4. Bloggat
5. Jobbat
6. Fixat inbjudningskort till bröllopet

5 favoritsaker utan rangordning
1. Datorn.
2. TV/DVD
3. Bilen
4. Diskmaskinen
5. Kaffebryggaren

4 personer du kan berätta allt för: Säger bara familjen, räcker så..finns fler än 4
val Blått eller rött?
Mörkt stålblå, alternativt mörkt mörkt rött...Hehe
Sommar eller vinter? Sommar! Finns inget bättre!
Choklad eller chips? Choklad!!
2 saker att göra innan du dör
1. Leva lyckligt 2. Njuta av livet!
1 sak du ångrar: Finns massor, kan räkna upp en hel del.

Hittade den här hos Helgona, tyckte den var lite rolig. Utmanar er som läst hela vägen igenom;-)

Inga kommentarer: