söndag 15 februari 2009

Filmtajm!!!

Som jag har skrivit förut så gillar vi i vår familj att kolla på film, nu under 2009 har vi hunnit kolla på ganska så många filmer, varav de flesta har varit helt otroliga!

Ikväll var det dags för "The Wrestler" med Mickey Rourke, var väldigt tveksam till den, för Wrestling tycker jag är bland det mest patetiska som finns, nästan lika patetiskt som Cheerleeding. Men oj så rörande den filmen var, så sorglig, gör fortfarande ont i hjärtat när jag
tänker på den. Såg även Patrik 1,5 ikväll, den var oxå sådär mysig...Topplistan kommer bli lång känner jag.

Godnatt!

1 kommentar:

Skolgatan sa...

En klänning till,hihi jag har inte hittat nån än men inte letat ihjäl mig precis. Jag fixar inbjudningskorten själv,tycker sånt är roligt,har beställt svarta kuvert,kommer säkert kort på min blogg när jag är klar:-)
Ja då får Jill springa emellan.

Vi gillar också film men den här helgen har vi vart trötta,vi började se nån igår men den var kass så jag somna,kommer inte ihåg vad den hette...

Nu ska jag hoppa i säng!