tisdag 3 februari 2009

Intagit ryggläge och tycker synd om mig själv...

Happ, igår hände det, vi fick åka till akuten för att jag hade så jä****lla ont i ljumsken.
Först satt vi och kollade TV i väntrummet, vred och vände på mig, läste lite ur en bok, löste ett Soduku, hittade på knasiga historier om de andra som satt och väntade*fnissar* Så där gör jag alltid, konstigt, alla damer över 50 får jag för mig jobbar på försäkringskassan...
Satt där iaf i 1½ timma, sen ropade de upp mig..JIPPI, blev nästan lika glad som om jag vunnit på en trisslott...Vi kom in ett rum, väntade på doktorn i 3!!!!! timmar, blev lovad värktabletter av två sköterskor, för att få nobben av den tredje, läkaren var tvungen att ordinera detta...*suck* Doktor Åsa kom iaf, tog av mitt förband, och där rann syndafloden av var och blod ur mig...Jävla skit, VISSTE att nåt var knas! De fick klippa upp lite för att få ut ännu mer...det gjorde ONT!!!! Fick penicillin, och imorse var nästan ALL värk borta..Jihoooo.
Nu har jag självopererat lite, fått ut mer var, fått en ny böld...Å jäklar vad jag tycker synd om mig själv...För nu har jag lika ont igen....

Inga kommentarer: