torsdag 29 januari 2009

Dålig uppdatering!

Har varit dålig på att uppdatera här...Har legat i soffan sen i tisdags, då gjorde jag en lite operation...har tagit bort en ven i benet, så nu har jag rejält ont och haltar omkring..Tycker väldigt synd om mig själv...Herrarna i huset har nog redan tröttnat på mig...Sambon är och jobbar, tänkte då använda 12-årige sonen som slav! Men tji fick jag..han stack till ungdomsgården så fort han kom hem, sen är det handbollsträning till 18.30.
Så nu ligger jag här, som en strandad val...
Tycker det är jobbigt att bara titta på en full diskmaskin, posten på bordet, tomflaskor på diskbänken..Men orkar verkligen inte resa mig för att ta bort det..det bränner och värker i ljumsken och hela benet känns som ett stort ömmande blåmärke.
Imorron ska jag iaf ta mig ut en sväng, ska till jobbet och fika...de vill nog att jag ska göra några orders osv..vet att det nog inte har funkat så jättebra när jag varit hemma, har fått ca 15 telefonsamtal på 2½ dag...Hehe..Nyttigt för dem att se hur jag har det i vanliga fall.

1 kommentar:

Skolgatan sa...

Hej! Du hade kommenterat inne hos mig så jag hälsa på här:-)Misstänker att det är Johanna,Jills kusin va? Ska ni gifta er,när,vart hittade du din klänning? Många frågor men vi ska ju också gifta oss i sommar men jag har inte hittat någon klänning jag gillar,vill inte ha nått som är för mycket,bara nått enkelt...

Ska nog lägga mig och titta på filmen som du skrev var bra,risk att jag somnar för jag går ju upp kl 4:40 på morgonen så då är det farligt svårt att hålla sig vaken när man startar en film.