lördag 18 juli 2009

Äntligen gift...

Nu är jag Fru Lövgren!

Detta är en dag som jag kommer minnas resten av mitt liv, förutom några luckor sent på natten...hihi.

Dagen blev precis som jag hade förväntat mig, precis när vi skulle iväg och ta våra foton så höll regnet upp och vi fick strålande vackra bilder.
Jennifer som sjöng "våra sånger" (Om bara min älskade väntar och Love is all around) gjorde det så vackert så rysningarna ville aldrig sluta. Sedan var festen igång, verkar som alla hade lika roligt som vi!





Så här lyckliga var vi under brudvalsen:








Här dansar alla till Umberto Tozzi´s "Ti amo" som var vår vals:





Med min älskade "extrapappa" Yngve som var min bordskavaljer:





3 kommentarer:

Eva sa...

Det var fan på tiden!!!

Stort grattis till er båda (mest till P då som "fick" dig). Tänk så många saker Du kommer göra framöver som Du aldrig har gjort som gift. :D

LivA sa...

Tack ska ni ha! :-)

Ja du Eva, 9 år har jag fått vänta...eller han..*fniss*
Har gjort massa dirty grejer nu, för det är väl okej när man e gift??!?!

:-)

Anonym sa...

Jättefina bilder!
Fast jag vill se större ;-)

Klänningen ser underbar ut!!
Och du med såklart!!

Kram