tisdag 7 juli 2009

Latmask...

ja, det är jag det...Latmask!
Har ju hänt hur mycket som helst sedan jag skrev sist, men är lite smått uppstressad över det stundande bröllopet.
Först det roligaste som hänt är ju min möhippa, satan vad lurad jag blev.
Hade ingen susning om vad som var på G.

Men får lov att säga att det är en Möhippa som jag kommer att komma ihåg med värme, för det var en Möhippa bara för mig, med sånt jag gillar, åka fina bilar, rida häst, lära mig linedance och framför allt en 5-kamp som hette duga, fick god mat och gick på krogen och sen gick vi på dansstället här i Hjo, har inte dansat där sen Dackefejden, skitkul!

Nu är svärföräldrarna anlända och det är fullt ös inför lördagens bestyr!
Onsdag/torsdag/fredag är uppbokade så det känns bra, man kanske inte hinner att bli nervös!

Idag var jag på Suzannas hudvård och plockade mina ögonbryn, för er som känner mig vet att jag ser ut som en turkisk mormor utan att plocka dem, men jag har ju plockat fel i alla år, har haft två snygga hockeypuckar, men nu e de såå fina!

Älskar vardagslyx!

Inga kommentarer: