måndag 21 december 2009

En dag närmare julafton....

Huga vad långt mellan inläggen det blir, tänker alltid att jag ska blogga, men om VAD?
Känns ju som inte någon e speciellt intresserad av mitt liv, som mest består av att jobba och sova!

Men på onsdag har jag faktiskt tagit ledigt, även om det är hur mycket som helst på jobbet att göra, men jag måste ha en dag med sonen, vi ska klä granen och jag får köra nattskift med paketinslagning.

Helgerna är det alltid fullt upp i, i lördags jobbade jag på Förr och Nu i Tibro, det är så himla mysigt och helt annorlunda än mitt vanliga kontorsjobb, att bara klä upp sig innan man åker till jobbet är väldigt främmande för mig, men kul! Sedan bakade vi julgodis, jättemysigt!
På söndagen var det städning som gällde, kändes som det låg hur mycket som helst av knäck, kola och marspian på golvet, på eftermiddagen fick vi besök av en arbetskamrat med fru från Stockholm. Vips var den helgen slut!

So long!

Inga kommentarer: