tisdag 1 december 2009

Fröken Duktig?

Har märkt att många människor har drabbats av fröken duktig-syndromet!
Den ena ska bräcka den andra, och när man vet att det inte är så jäkla duktigt i grunden utan det bara låter bra så gör det mig GALEN!
Har flera människor runt mig som aldrig skulle erkänna att de gör fel eller har dålig karaktär m.m

Häromdagen trillade jag på en blogg som visade sig vara en bekant till min man, och herregud att jag inte svimmade, denna människa skriver som något orakel, när man VET hur elak den är i grunden, och inte alls så som den skriver via bloggen. Skriver att man ska ta konflikter mm, detta är en oerhört konflikträdd människa som får sin man att ringa så fort det är obehagligt.


Får vibbar av "Du-är-vad-du-äter-Anna Skipper"...Hon är precis likadan!

1 kommentar:

Eva sa...

Nähä!
:)
Har Du inte läst underskriften på min blogs titel? Jag undrar ärligt hur andra får sina liv att gå runt? Jag yr mest omkring och har ångest över allt alla andra klarar av.